Persondataforordningen

Efter vort første arrangement om persondataforordningen gentager vi succesen under mottoet „Værdifulde ingredienser til din succes“ og inviterer til oplysende ELO Business Breakfast – en 3 timers event om enterprise content management (ECM) med fokus på:

Persondataforordningen – Hvad er “op og ned” i mindre og mellemstore virksomheder?

ELO Digital Nordic har sammensat et hold af erfarne herrer med masser af års erfaring indenfor området med dokumenthåndtering samt færdigheder med at implementere komplekse IT-projekter.

Steen Skipper Rasmussen, Skipper Management

Senior projektleder for både interne som eksterne projekter - også internationalt. Koordinerer og styrer turnkey leverancer indenfor IT med fokus på at sikre forretningskritiske systemer samt give adgang for brugere over hele verden.

Ole Sten Christensen, Management of Value Group

har siden 2001 arbejdet med "best practice" metoder. Begyndte med PRINCE2®, som OSC bragte til Danmark i 2001. Primær initiativtager og iværksætter af den danske lokalisering af PRINCE2®. Har siden 1995 arbejdet som professionel projektleder og rådgiver i leveranceprojekter, udviklingsprojekter og organisatoriske forandringsprojekter.

Bent Okholm, ELO Digital Nordic

En af pionererne indenfor elektronisk håndtering af dokumenter og digitalisering (ECM). En lang række kunder, store som små, i Danmark og i udlandet har fået løst digitale opgaver, hvor nøgleordene har været effektivitet i forhold til behov, samspil, integration, hurtig  implementering, standarder, brugervenlighed og sikkerhed.

Persondata er en særlig udfordring for små og mellemstore virksomheder. Alle skal forholde sig til og efterkomme de fastsatte regler. Gennemtænkt informationsstyring øger effektiviteten i din virksomhed. Brug dine øvrige programmer i samspil med ELO Digital Office til at digitalisere arbejdsgange og optimere forretningsprocesser.

Deltag på et af de kommende Business Breakfast møder om persondataforordningen

• 26. april 2017 08:30 - 11:00, Læs om arrangement i Århus

• 30. maj 2017 08:30 - 11:00, Læs om arrangement i Birkerød

• 20. juni 2017 08:30 - 11:00, Læs om arrangement i Horsens

Det er gratis (udeblivelse faktureres med kr. 500). Tilmeld dig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Har du ikke tid til at deltage, men sidder med et brændende spørgsmål, så ring til 70 26 43 44.

Bent Okholm

ELO Digital Nordic ApS

Telefax: +45 45 82 60 70

Nordic web:  www.elonordic.com

International web:  www.elo.com

Vi ønsker at give vores kunder inspiration med vores seminarer og arrangementer.